Print  

Digital kommunikation

På AARHUS TECH har vi valgt at digitalisere al kommunikation med vores elever og de virksomheder, vi samarbejder med. Det betyder, at skolen ikke længere sender breve med posten, men derimod sender digitale breve via Digital Post direkte til e-boks.

Hvornår anvender vi Digital Post?
AARHUS TECH sender via Digital Post til nye elever, der har ansøgt om optagelse gennem optagelse.dk. Det gælder altså elever på både grundforløb 1 og 2 og de tekniske gymnasier.

De informationer, der bliver sendt via Digital Post, kan fx være bekræftelse på modtaget ansøgning, indkaldelse til prøver/samtaler, optagelsesbrev, fraværsbreve m.fl. 

Når først eleven er startet på AARHUS TECH, anvender vi primært Elevplan, It's Learning, SMS og e-mail som kommunikationskanaler mellem eleven og skolen. 

Vi bruger cookies på aarhustech.dk
På aarhustech.dk benytter vi cookies til at give dig en god oplevelse og for at kunne udarbejde statistik over brugen af vores website.
Læs vores cookie-politik.

Ok