Print  

KURSER

Kursusguide

Kommunikation, ejendomsservice

AARHUS TECH, Campus Nord, Halmstadgade 6, 8200 Århus N
27. november 2019 (Valgt) Optaget
9. december 2019 Optaget
Valgte hold
Kursussted AARHUS TECH, Campus Nord, Halmstadgade 6, 8200 Århus N
Tilmeldingsfrist 26. november 2019
Startdato 27. november 2019
Slutdato 28. november 2019
Varighed 2,0 dage
Deltagerpris 248,00 kr.
Tillæg Tillægspris som følge af særlig tilrettelæggelse kr. 60,00
Pris for ledige 1360,00 kr.
Pris udenfor AMU-målgruppe 1360,00 kr.
Undervisningsform Dagundervisning
Undervisningstid 08:00-15:24
Beskrivelse Kommunikation, ejendomsservice
Kontaktperson Kundeservice
Telefonnr 8937 3200
Email kundeservice@aarhustech.dk
Kviknummer 28107519am48ej1
Minimum antal deltagere 18
Maksimum antal deltagere 22
Status Optaget
Fag til kurset:

Kommunikation, ejendomsservice

Skolefagkode: 48459
Varighed: 2,0 dage
Timer pr dag: 7,4

Deltagerpris: 248,00 kr.
Pris for ledige: 1360,00 kr. (Jobcenteret afholder kursusudgiften, hvis du har ret til 6 ugers jobrettet uddannelse i henhold til positiv listen)
Pris udenfor AMU-målgruppe: 1360,00 kr.

Målgruppe
Arbejdsmarkedsuddannelsen er rettet mod ejendomsfunktionærer og tekniske servicemedarbejdere, der dagligt kommunikerer med brugere og beboere.

Formål:
Du lærer at vælge at kommunikere med forskellige brugere og beboere på en serviceminded måde fx i forbindelse med vejledning og instruktion i brug af lokaler og fælles faciliteter.Du lærer også om at afkode adfærd og vurdere, hvordan situationer kan udvikle sig til konflikt.

Indhold:
Efter endt uddannelse kan deltageren:Ved kommunikationKommunikere hensigtsmæssigt på baggrund af viden om beboeres og brugeres forskellige behov og forventninger.Fremstå serviceminded og kompetent ved formidling af regler og procedurer.Vælge den rette kommunikation ved instruktion og vejledning i brug af maskiner, lokaler og fællesfaciliteter med:- Brugere- Kollegaer- HåndværkereVed vurdering af en given situationAfkode brugere og beboeres adfærd.Vurdere om en given situation kan udvikle sig til en konflikt.Agere og vejlede aktivt og positivt i forskellige situationer.Vise fleksibilitet i forhold til f.eks. at blive afbrudt i arbejdsopgaver.

Vi bruger cookies på aarhustech.dk
På aarhustech.dk benytter vi cookies til at give dig en god oplevelse og for at kunne udarbejde statistik over brugen af vores website.
Læs vores cookie-politik.

Ok