Print  

KURSER

Kursusguide

Kundeservice og kvalitetsstyring
For mere information kontakt
Kundeservice
89373200
kundeservice@aarhustech.dk
Fag til kurset:

Kundeservice og kvalitetsstyring

Skolefagkode: 3886
Varighed: 5,0 dage

Formål:
Eleven kan forstå vigtigheden af forebyggende handlinger og udføre opgaver under hensyntagen til kvalitetsmål.

Eleven kan inden for kvalitetsstyringsområder som reklamationsbehandling, modtage inspektion, egenkontrol efterleve konkrete procedurer og instruktioner.

Eleven kan identificere og afhjælpe fundne fejl og iværksætte korrigerende handlinger, så fejl ikke gentages.

Eleven kan vise efterlevelse af myndighedskrav inden for de områder, hvor der er stilles specielle krav.

Vi bruger cookies på aarhustech.dk
På aarhustech.dk benytter vi cookies til at give dig en god oplevelse og for at kunne udarbejde statistik over brugen af vores website.
Læs vores cookie-politik.

Ok