Print  

KURSER

Kursusguide

Kundeservice og kommunikation for vagter
For mere information kontakt
Kundeservice
89373200
kundeservice@aarhustech.dk
Fag til kurset:

Kundeservice og kommunikation for vagter

Skolefagkode: 47090
Varighed: 1,0 dage

Målgruppe
Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod vagter, som har gennemført og bestået uddannelsen ¿Grundlæggende Vagt¿.

Formål:
Deltageren kender betydningen af god kundeservice for en virksomhed i vagtbranchen, og kan differentiere sit kropssprog, sprog og attitude i forhold til forskellige vagtrelaterede opgaver og situationer.

Indhold:
Deltageren kan på baggrund af en viden om grundlæggende kommunikative begreber udvise en professionel kundeservice og kommunikation i forhold til forskellige kundetyper og virksomhedskulturer.Deltageren kender betydningen af god kundeservice for en virksomhed i vagtbranchen, og kan differentiere sit kropssprog, sprog og attitude i forhold til forskellige vagtrelaterede opgaver og situationer.

Vi bruger cookies på aarhustech.dk
På aarhustech.dk benytter vi cookies til at give dig en god oplevelse og for at kunne udarbejde statistik over brugen af vores website.
Læs vores cookie-politik.

Ok